Gdzie na konferencję?

Udostępnij Skomentuj

Coraz większą popularnością cieszą się kilkudniowe konferencje. Organizuje się je najczęściej w hotelach lub pensjonatach, które mają odpowiednie zaplecze. Często praktykuje się wynajęcie całego hotelu dla potrzeb jednej firmy.

Takie wyjazdy cieszą się opinią najbardziej efektywnych, gdyż w pełni można skupić się na prezentacji oraz omówić wszystkie aspekty przedmiotu konferencji. To też okazja do zacieśnienia więzi między pracownikami lub z kontrahentami, buduje się wtedy poczucie wspólnoty. Gdzie więc wyjechać na konferencję, by spędzić czas jak najefektywniej?


Konferencje nad morzem


    Decydując się na organizację konferencji nad morzem zadbamy nie tylko o odpowiednią porcję jodu dla swoich pracowników. Nad morzem znajduje się wiele hoteli, w których mogą być zorganizowane zarówno konferencje naukowe jak i firmowe. Do dyspozycji są luksusowe hotele jak i odrestaurowane pałace, których kameralna atmosfera pozwoli skupić się na pracy, a po skończonych spotkaniach odprężyć się w gronie znajomych.

    Swoją ofertą kusi pochodzący z XVIII wieku pałac w Leźnie. Położony jest w pobliżu Gdańska, taka lokalizacja zapewnia szybkie połączenie z Trójmiastem, jednocześnie posiadając wszystkie zalety zacisza. Do dyspozycji gości oddano osiem luksusowych apartamentów i szesnaście standardowych pokoi. Ponadto pałac dysponuje sześcioma salami konferencyjnymi, wyposażonymi w niezbędne multimedia.  W parku ustawiono duży namiot, który umożliwia organizację biznesowych spotkań plenerowych. Dla gości przeznaczono też restaurację, winiarnię, siłownię i saunę.

 

Konferencje w górach


    Konferencje w górach również cieszą się dużym zainteresowaniem. Wiele górskich hoteli i pensjonatów do swojej oferty włączyło wynajem sal konferencyjnych. Hotelowe sale konferencyjne są również odpowiednio wyposażone w najnowszy sprzęt audiowizualny. Po spotkaniach organizowane są imprezy integracyjne i wyprawy na górskie szlaki.

    Góry to doskonałe miejsce na organizację konferencji firmowej. Nadaje się do tego kameralna willa Silene w Bukowinie Tatrzańskiej. Do dyspozycji gości jest jedna sala konferencyjna, w której zainstalowano niezbędne multimedia. Wyciągi narciarskie w pobliżu willi to jej niewątpliwy atut. Dlatego dobrym pomysłem jest organizacja konferencji zimą.

 

Konferencja w SPA


    Konferencja w SPA to na pewno doskonały pomysł. Tym bardziej, że hotele SPA również przygotowały zachęcającą ofertę dla firm. Po całodziennej pracy przyjemnie odpocząć w jacuzzi, skorzystać z masażu lub popływać w basenie.

    Sale konferencyjne udostępnia SPA w Mikołajkach. Są one komfortowo urządzone i wyposażone w sprzęt audiowizualny. Uczestnicy konferencji na pewno będą zadowoleni z tamtejszego menu, które obfituje w świeże ryby i dziczyznę z pobliskich lasów. Ponadto hotel przygotował wiele atrakcji: rejs po jeziorach repliką statku Chopin, uczestnictwo w regatach a nawet przejażdżkę samochodami rajdowymi po torze, na którym odbywają się mistrzostwa świata.

    Konferencje wyjazdowe na pewno będą dobrym pomysłem i przyniosą oczekiwane efekty. Zmiana otoczenia sprzyja odświeżeniu umysłu i kreatywnemu myśleniu. Pozwala też zbudować poczucie wspólnoty wśród pracowników. Dlatego warto inwestować w takie rozwiązania.

Zobacz także

Dodaj komentarz